HTML

aPPle blog

Friss topikok

Linkblog

Back to speed.

2010.08.25. 12:22 :: rebelassault

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Üdv!

A napokban próbálkoztam különböző iPhone rendszerekkel, mert nem tudtam rájönni, hogy mi a probléma, ugyanis nem ment a push. Aztán rájöttem azért nem megy a push, mert 4.0 -ról visszafrissitettem 3.X -re, és egyszerűen nem tetszett a  telónak. Gondolom köze lehet a hibaüzihez mit az iTunes dob fel. Szóval aki akar pusholni az visszafele ne frissítsen!

 

Na de a lényeg:

 

Kiváncsiságból beraktam az iPhone -nak a 4.0 GM verzót és úgy tűnik megeszi. Ezek szerint nem sok különbség lehet a GM és a végleges verzió között. Próbáltam a beta 4 -et is megetetni vele, de arra már sipákolt az iTunes.

Na de lássuk milyen is a GM?

A 4.0 GM tartalmazza a Game Center -t ami rádaásul működik is!

Kipróbáltam az egész rendszer használható, sőt megkockáztatom hogy gyorsabb. Úgy tűnik az animációk finomabbak, nem szaggatnak be mikor megnyomod a home gombot, az egész sokkal gördülékenyebb. A settings is gyorsabban töltődik be. Induláskor a free memory program 33 mega szabad memóriát mutatott jailbreak nélkül. A programok amik a 4.0 finalon mentek azok itt is futnak.

Lépések a következők:

1. Letöltöd az IOS 4.0 GM verziót, ha nem leled a neten akkor feltöltöm én is FTP -re.

2. Egyszerűen ahogy eddig is restore, (win alatt shift + restore). Az itunes minden további nélkül elfogadta a 3G telefonomon, de szerintem a 3GS -eknél se fog panaszkodni. Az eredeti sim kártyával aktiválta is a telefont.

3. Jailbreak: redsn0w 0.9.5b5-5 -el jailbreakelheted, csak add be neki a végleges 4.0 verzót.

Eddig úgy tűnik semmilyen hátránnyal nincs a készülékre a 4.0 GM sőt gyorsabb lett tőle. Úgy gondolom, hogy jó alternatíva lehet például 3G tulajoknak, amíg kijön a 4.1 -es verzió.

Akinek segítség kellene, szivesen segítek. De felelősséget senkinek se vállalok a telefonjáért!

 

Természetesen a 4.0 SHSH fájloknak meg kell lennie, de úgye mindenki lementette?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apple-touch.blog.hu/api/trackback/id/tr232246561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása