HTML

aPPle blog

Friss topikok

Linkblog

iOS 4.0 Final Vélemény

2010.06.26. 13:08 :: rebelassault

 

 

Mint tudjuk 21. -én kiadták este 7 körül az iOS 4.0 -ás verzióját.

Nagyon sokan várták már ezt a frissítést, sokan ahogy lejött már ugrottak neki a frissítésnek. (ez persze nem feltétlen volt jó döntés, gondoljunk csak a külföldről behozott 3GS telefonokra - de erről majd később).

Szóval én feltelepítettem a 3G telefonomra a cuccot. És meghökkenve tapasztaltam hogy sokkal lasabb a 4 -es rendszer mint a 3.X verzió. Mint tudjuk hogy a hátteret nem engedi berakni a 3G telefonoknál illetve a multitaskingot se (én a multitaskingot meg is értem elvégre 128Mb ram ül a gépben), viszont a hátteret nem értettem.

Nos tudjuk hogy van megoldás a háttér illetve a multitask bekapcsolására.

Vegyük a 3 lehetőséget:

Multitask és háttér bekapcsolva: Ebben az esetben a telefon majdnem hogy a használhatatlanság szélére kerül, úgyanis a multitask miatt a háttérbe kerülő programok azt a kevés kis memóriát is megeszik reggelire. A háttér pedig csak tovább csökkenti az erőforrásokat.

Csak háttér kerül bekapcsolásra:  Ebben az esetben gyorsabb a telefon, viszont a háttérkép miatt az animációk nagyon akadoznak (Ez érvényes az előző variácóhoz is).

Háttérkép és multitask kikapcsolva: Ebben az esetben a leggyorsabb a szoftver, viszont még ígyis alíg marad a 3.1.3 -as sebességétől. Például a fényképező lasabban indul, lasabban fotóz késik az exponálás hangja. A settings sokkal lasabban indul, akadozik a menü görgetése.

Összefoglalva azt tudom mondani, hogy a 3G tulajoknak nem érdemes a 4.0 -ra váltani mert alapból a folders ami elérhető nekik viszont így 10 - 20% sebességcsökkenést érünk fel a telefonnál!

Itt egy videó az összehasonlító teszttel:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://apple-touch.blog.hu/api/trackback/id/tr212111404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása